CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Friday, May 30, 2008

Wahai sahabat2ku...Aku Akan Merinduimu Slalu...


Malam tanggal 29 Mei merupakan hari terakhirku di rumah yg sgt aku sayangi...huhuhu.Nak tau kenapa???Sebab pagi 30 Mei aku akan berangkat ke Negeri Sembilan untuk meneruskn jihadku untok menuntut ilmu di USIM dalam bidang syariah n undang2...
Waaaa...Sedeynyer untuk meninggalkan sahabat2ku terutama bdk2 dorm f11 n f31 yg amat aq kasihi...huhuhu...Aku berharap kalian semua dapat mendoakan kejayaan aku n Wazna serta Syera di sana dgn cemerlang...Doakan kami mndpt keredhaan n keberkatan dari-Nya dlm ape jua yg akn kami lakukan...InsyaAllah...Ameen...
Sekian...Wasalam...Kite jumpa lg...Tunggu kehadirn post seterusnyer ketika kakiku menjejak di bumi USIM...Wallahua'lam...
*Yana...aq dh wat post br nih...harap ko terima nyer...Yana...aq akn kangan sama kamu bangat sih...huhuhu...

0 comments: