CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Thursday, May 15, 2008

hikayat terkantoi ngan cikgu nani ...ngeh33

bile diingat balik kenangan ni..sungguh mencuit hati...

alkisah........(taiyib)

tersebutlah kisah di kamar f11

ketika matahari bru menampakkan wajahnya....

aku tgh tido sesedapnyer...lps subuh....

(skip kuliah subuh sebnarnye)hheheheh

aku pun tido la dibuai mimpi yg agak2 indah la

tetiba terdengar jeritan seseorang yg agak familiar di telinga ini..(guess who?)

ingatkan dlm mimpi tp bila ditafsir ianya nyata bukan khayalan...

rupa2nya cikgu nani sedang menjerit kat budak yg tak pegi kuliah subuh...

opsss alamak kantoi r camni...kata aku dlm hati...

aku pun tawakkal je la

aku tgk seblah mane lak dak izyani ni ....td ade seblah aku

(siot die dah nyuruk dlm toilet)sbb die tgh mandi (selamat la die)

aku pun tgh mamai tu tetiba terdengar pintu belah fadhilah dibuka

oops keletak keletuk cikgu nani dah masukla

mane nak nyuruk ni...hai tawakkanl je la

akhirnya cikgu nani sampai la dpn aku yg tgh mamai nih...

(x de la mamai sgt sebnarnye dah lame bgn dah)

aku wat muke seposen dpn cikgu yg sedang melontarkan kata2 nasihat(lebih kurang r)

heheh tu la pdan muke skip kuliah lg

lps je cikgu pegi aku pandang sekeliling

hikhik bkn aku sorang jek ramai lg rupenyer yg aku ingat tina r hehehhe

kitorang pun hhehehe wat slumber je la

skali izyani blk...citer psl die nyorok kat toilet

siot je dak nih

asik lps jek

time riadah pun camtuh lps je aku je asik kena

memandai je ckp ambik buku padahal lepak ngan aku

aku yg muke suci bersih ni x sampai hati nak tipu adek sharod aku..

korg jgn la tiru cam kitorg

thanks 4 da memories girls

-sang ratu-

2 comments:

Anonymous said...

hahaha...seb bek kali ni aku turun.. igt nk join ko gak..tpi fatin nadiah ajak turun..aku siap dh lipat telekung dh ready nk smbung tido..lawak dowh..XD

f11thariqians52gen said...

weii
asal capabkan name aku lak
huhu
mmg byk kali aku terlepas
hihi