CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Thursday, May 15, 2008

aku bisnesswoman


huhu
wahai kengkawan,
musti anda sume ingatkan aku,
jiran mad, dok kt klas 503
huhu...
teringat aku zaman mude remaja
tatkala aku sebok menjual flyers
sbg sumber periok nasi aku(macam bapak aku x kasi duit jew)
hihi...
aku design sume flyers tu mase kuliah chem kat dewan
ade yg aku design mase cekgu ngajo kat klas...
huhu
tp
dgn berkat kesabaran aku...
dapatla aku keuntungan yg berlipat kali ganda...
hoho(sambil usap2 perot)
namun ape pon
saat tu la
yg telah jd titik tolak aku
dlm mencapai bidang yg aku nk
architecture...
wahai kengkawan
aku dpt offer sambong kat uitm
huhu
berkat aku design flyers
membawa aku design building lak
hehehe

6 comments:

Anonymous said...

izyani capap muke~

Anonymous said...

ade org jeles ngan aku
kalo nk letak muke ko
letak r...
huhu
aku x kesah pown
yg pasti aku yg
lg comey

Anonymous said...

hye izyani!

owh,ni la keje ki time cikgu ngajo ye..x bagus utk diamalkan slalu

nway,ko memang berbakat beso dlam lukis melukis nih..hope u will be success on ur future..nanti ko tlong design rumah aku ye..dalam n luar..tapi free of charge bleh???

Anonymous said...

hey,izyani...mencapap jer!!!hehehe...x per2...nnti aq ltk gmbr aq yg lbih cantek dr ko!!!hihihi...btw,congrate dpt jdk bisneswoman kat kisas dulu...aq jgk penyumbang ko brjaya tau!!!ingat tuh!!!(tukang tolong beli)hehehe...

FIKRI NAZARI said...

weyh..adekah aku sedg mlihat gmbar budak yg palin terrer wat joke kat klas aku..hahaha..izyani hanisah rosli..

khalidah adibah said...

huhu...bussinesswoman..bleh la...kenyang perut...alkisah jd sejarah...skunk duit pn dh abes